UDHËZIME PRAKTIKE MBI KRYERJEN E POROSISË (SI TË BLINI).

1. Si të bëj porosinë?

1.1. Kërkoni dhe përzgjidhni produktin

Kërkoni produktin që dëshironi të blini në www.flexaustria.al duke naviguar sipas kategorive tona ose për një kërkim më të shpejtë përdorni motorrin e kërkimit sipër duke shkruajtur emrin apo përshkrimin e produktit që doni.

1.2. Shtoni në shportë

Pasi keni përzgjedhur produktin, shtojeni ne shportën tuaj duke klikuar mbi butonin "Porosite tani". 

Nëse doni te lexoni më shumë për produktin para se ta blini atëhere klikoni mbi foton e produktit ose mbi butonin "Më shumë".

1.3. Vazhdoni me porosinë (blerjen)

Nëse jeni në faqen e produktit, klikoni mbi butonin "Porosite tani" dhe pas kësaj direkt do të shfaqet dritarja qe tregon shporten tuaj me produktin aktual qe keni përzgjedhur për të prositur gjithashtu edhe detaje të tjera që përmban shporta juaj. Në këtë gjëndje ju mund të vazhdoni me porosinë tuaj duke klikuar mbi butonin "Vazhdoni me porosinë" ose në të kundërt klikoni butonin "Vazhdoni me pazarin" në menyrë që të shtoni akoma produkte ne shportën tuaj.

1.4. Proçesi i fundit

Ndiqni 5 proçedurat e fundit hap pas hapi deri sa të shkoni tek metodat e pagesës:

  1. Përmbledhja (kjo tregon një pasqyrë te plotë te shportës tuaj me detajet e produkteve qe jeni duke blerë)
  2. Identifikohuni (në fillim ju duhet një llogari ne websitin tonë me detajet personale në menyrë që të identifikoheni si klienti ynë dhe çdo blerje që ju bëni rregjistrohet në databazën tonë. Dhe kështu ju jeni më të sigurt kur kryeni një pagesë)
  3. Adresa (ju duhet te vendosni adresën tuaj të saktë për arsye që korreri ynë të gjej vendodhjen tuaj për te sjell produktin qe ju keni porositur.)
  4. Transporti (transporti ofrohet falas nga kompania, kështu që nuk keni pse të shqetësoheni për kete pikë)
  5. Pagesa (zgjidhni një nga metodat tona për te kryer pagesën. Ju mund të kryeni pagesën direkt, me këste ose KESH (në momentin që merrni produktin). )

1.5. Konfirmimi i porosisë

Më tej një faqe konfirmimi do të tregojë një përmbledhje të transaksionit tuaj. Ju mund të zgjidhni ta printoni këtë për të patur një gjurmë të transaksionit, por një kjo përmbledhje do të dërgohet edhe në versionin e-mail.

Ju mund të shkarkoni një formular porosie dhe informacionin për pagesën dhe ta dërgoni atë me faks (++35542 226953) ose me postë në (ADRESA E POSTËS )

2. Si mund të përditësoj ose fshij një porosi të bërë on-line?

Flex Austria do të bëjë gjithçka të mundshme për të akomoduar ndryshimet apo anullimet e porosive.

Megjithatë, në mënyrë që të ofrojmë shërbimin më të mirë të mundshëm ne përpiqemi që të egzekutojmë urdhërat për porosi duke i transportuar sa më shpejt të jetë e mundur, shumica e porosive proçedohen KOHA XXX dhe lenë kompaninë brenda XXX orëve nga momenti që janë dërguar.

Në qoftë se porosia juaj është proçesuar ose ka lënë magazinat tona, ne nuk jemi në gjëndje të anullojnë ose të ndryshojmë porosinë e bërë.

Për të parë nëse porosia juaj është proçesuar ju lutem dërgoni email ose telefononi dhe departamenti ynë XXX do t’ju informojë për detajet.

** Ju lutem vini re se çdo urdhër porosie për XXXX nuk mund të anulohen ose të kthehen

3. Mund të bëj një porosi speciale?

Ju lutem, na dërgoni me e-mail kërkesën tuaj special dhe një specialist produkti do të kontaktojë me ju brenda XXX orëve të ardhshme.

4. Mund të bëj një porosi speciale?

Ju lutem, na dërgoni me e-mail kërkesën tuaj special dhe një specialist produkti do të kontaktojë me ju brenda XXX orëve të ardhshme.

Si mund të porosis pjesë zëvendwsuese?

Në Flex Austria, ne përpiqemi t’i ofrojmë konsumatorëve tanë produket dhe shërbimet më cilësore. Në disa raste, një artikull mund të arrijë me një pjesë të dëmtuar ose mund të ketë një pjesë që mungon. Stafi i specialistëve të produktit është këtu për t’ju siguruar me asistencën e nevojshme.

5. STATUSI I PROÇESIMIT DHE TRANSPORTIT

5.1. Çfarë do të thotë që porosia ime është proçesuar, në transportim, e padisponueshme, e anulluar, e larguar nga magazina?

Proçesim do të thotë që ne e kemi marrë porosinë tuaj dhe jemi në proçes përmbushje të saj.

Në transportim do të thotë që në e kemi berë gati porosinë tuaj, është në mjetin e transportit dhe do të dorëzohet së shpejti.

Artikull i padisponueshëm do thotë që një pjesë e porosisë suaj nuk përmbushet. Një përfaqësues i DEPARTAMENTI PERGJEGJES PER SHITJET ON-LINE XXX, të Flex Austria do të kontaktojë me ju për më shumë detaje.

Anulluar do të thotë porosia u anullua nga klienti apo nga Flex Austria. Një Përfaqësues Customer Service nga Staples do të jetë kontaktuar ju me më shumë detaje. Një përfaqësues i DEPARTAMENTI PERGJEGJES PER SHITJET ON-LINE XXX, të SHAGA Design & Mobilim do të kontaktojë me ju për më shumë detaje.

Larguar nga magazina do të thotë që porosia juaj ka lënë magazinat tona locale dhe është nisur drejt zonës suaj gjeografike.

5.2 Nuk do të jem në gjëndje të pranoj porosinë time. Ç’duhet të bëj?

Nëse ju keni bërë tashmë një porosi tek Flex Austria, ne mund të jemi në gjendje të riskedulojmë porosinë tuaj për një ditë dorëzimi tjetër që të jetë më e përshtatshme për ju. Ju lutemi na dergoni email XXX ose na telefononi XXX sa më shpejt të jetë e mundur për të folur me një anëtar të ekipit tonë të DEPARTAMENTI PËRGJEGJËS I SHITJEVE ON-LINE. Në rast se ju nuk telefononi paraprakisht, vendimi nëse porosia do të dorëzohet ose jo e pambikqyrur i takon: ???? 

5.3 Po nëse nuk e marr porosinë deri në datën e caktuar të dorëzimit?

Nëse ju nuk merrni porosinë tuaj në datën e caktuar e dorëzimit, ju lutem nga njoftoni. Mbani parasysh se porosia mund të dorëzohet deri në orën XXX, me një afat dorëzimi minimalisht XXX ditë dhe maksimalisht XXX ditë.

5.4 Sa kohë duhet që porosia ime të dorëzohet?

Ne do t'ju informojmë rreth datës së dorëzimit, kur ju kryeni porosinë tuaj. Datat e parashikuara të dorëzimit ndryshojnë për shkak të vendodhjes së vendit të dorëzimit dhe artikujve që ju porosisni.

Ne shpërndajmë në intervalin midis orës XXX dhe XXX, nga dita XXX deri XXX, me përjashtim të festave. Ne nuk mund të përcaktojmë kohën egzakte të dorëzimit, por mund t;ju tregojmë nëse porosia është nisur dhe nëse është raporuar ndonjë problem që mund të vonojë dorëzimin. Për të kontrolluar statusin e dorëzimit të porosisë suaj,

  1. Nisni email në DEPARTAMENTIN PËRGJEGJËS PËR SHITJET ON-LINE
  2. Vizitoni faqen Statusi i porosisë në shaga.com.al dhe shkruani numrin e porosisë dhe kodin postar.
  3. Telefononi në DEPARTAMENTIN PËRGJEGJËS PËR SHITJET ON-LINE

Për detaje më specifike, ju lutem referojuni porosisë suaj.

5.5 Mund ta marr porosinë time sot?

Ne nuk ofrojmë dërgesë brenda ditës gjatë kësaj kohe, Nëse ju duhet porosia juaj sot, ju sugjerojmë të vizitoni një nga shoëroome-t tona lokale. (SHËN, për web-designer vere me link që të mund të klikohet në to).

5.6 Si mund të përfitoj transportin falas?

Transporti falas është në dispozicion për të gjithë.

5.7 Është i mundur transporti ndërkombëtar?

Flex Austria ka kënaqësinë të përmbushë porosi edhe përtej kufijëve të Shqipërisë, megjithatë dërgesat jashtë Shqipërisë mund të kërkojnë tarifa të tjera të transportit.